8 lis 2014

Siłownia w domu. Home gym inspirations.

Już był post o siłowni w domu, jednak miał on na celu pokazanie przykładowych ćwiczeń do wykonania w domu. Teraz post do pooglądania, dla przyjemności. Siłownia w domu. Cóż, większość z nas pewnie nigdy nie będzie miała okazji posiadania własnej siłowni piętro niżej. Poniższe zdjęcia na pewno wyglądają super, ale czy chciałoby nam się tyle ćwiczyć mając siłownię dosłownie w miejscu naszego zamieszkania? Ja na przykład lubię taki mój mały rytuał pakowania się na trening, wybierania ciuchów, sprawdzania czy ta koszulka pasuje do tych dresów, wychodzenia do fitness klubu i spotykania tam znajomych. Na treningu odpoczywamy ćwicząc, ale relaksuje nas także rozmowa z ludźmi, wyjście z domu, jakaś MIŁA powtarzalność treningowa. Nie chodzi mi o powtarzanie tego samego treningu non stop, raczej o wychodzenie o danej godzinie w dane miejsce danego dnia. Myślę, że brakowałoby mi tego, ale! Ile czasu człowiek by zaoszczędził. Raz w tygodniu możnaby popstrykać fotki treningów, potańczyć, doskonalić swoje umiejętności. Właśnie przekonałam sama siebie, że w moim potencjalnym domu pierwszym urządzonym pokojem będzie mini sala treningowa! Zapraszam na pokojowe inspiracje.

PS. Wiecie, że to już 100 post?! Wow, nie wierzę, że już tyle ich powstało!!!

SIŁOWNIA


OZDABIANIE ŚCIAN

1 komentarz:

  1. marzenie zeby miec taką siłownie w domu!

    http://fedricci17.blogspot.com/ wpadnij ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...