19 kwi 2015

Dlaczego warto być instruktorem Zumba Fitness?

Jestem instruktorem Zumba®Fitness.
Zachęcam do uśmiechania się i bycia soba. 
Nie jestem idealna, ale nawet nie chcę być. 
Wierzę w bycie autentycznym. 
Wierzę, że to ma znaczenie. 
Moje życie ma cel - dlatego mam ochotę wstać każdego ranka z łóżka.
Kocham tańczyć, ruszać się i zatracać się w muzyce. To są właśnie momenty, dla których żyję. 
To one są prawdziwe. 
Chcę się nimi dzielić ze wszystkimi. 
Nie obchodzi mnie czy jesteś stary, młody, z nadwagą, z niedowagą, z niepełnosprawnością, z ciemną karnacją, czy może masz problemy z włosami. TY jesteś częścią mojej grupy. 
A ja nie spocznę, póki nie nauczę Cię czuć muzyki, póki nie odnajdziesz jej w sercu i nie poczujesz się wolnym. Poprowadzę Cię do tego miejsca.
Wierzę w moje marzenia i w ich spełnienie. 
Jestem dumna z bycia częścią społeczności ludzi takich jak ja. Ludzi, którzy się troszczą, którzy zmieniają świat, którzy rozumieją siłę grupy, jako jedności. 
Wiem, że jestem częścią czegoś większego niż tylko ja. 
Wiem, że zmieniam czyjeś życie. 
Nie jestem typowym instruktorem fitness. 
Jestem ZINem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...