1 wrz 2014

deepWORK™ - co to jest?

CO TO JEST?
"deepWORK™ to nowy, wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego, atletyczny, prosty, twardy i wyróżniający się na tle innych znanych programów. Energetyczny trening oparty na pięciu elementach: ziemi, drewna, ognia, metalu i wody, które z kolei symbolizują różne źródła energii. Program deepWORK™ bazujący na koncepcji Yin i Yang, zaprojektowano tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe. Holistyczny, funkcjonalny trening grupowy. Fanom spinningu i innych podobnych form treningu deepWORK™ oprócz ich ulubionych faz energetycznych i dynamicznych oferuje balans, równowagę i wyciszenie. Dla osób na co dzień ćwiczących formy mentalne jest doskonała możliwością popracowania nad kondycją – łączy spokojny początek i relaksację na końcu zajęć z dynamicznymi sekwencjami ćwiczeń funkcjonalnych w głównej części treningu."


JAK WYGLĄDA W PRAKTYCE I DLACZEGO WARTO SPRÓBOWAĆ?

- zaczynamy wyciszeniem umysłu, a potem następuje prosta, funkcjonalna rozgrzewka
- w celu rozgrzania, pobudzenia i wydłużenia mięśni są wykonywane poszczególne sekwencje ruchów
- następnie przechodzimy do intensywniejszego treningu i dynamicznych ćwiczeń
- zajęcia nie mają choreografii
- ćwiczymy na boso lub w specjalnych skarpetkach, NIKE PERFORMANCE STUDIO WRAP idealnie się do tego nadają (kliknij w link po recenzję)
- najpierw słyszymy spokojną muzyką, następnie dostajemy z głośników porządną dawkę powera, by znów na spokojnie zakończyć ćwiczenia 

* trening jest dla każdego
* można wybrać odpowiednią dla siebie wersję ćwiczenia
* fani bodyART na pewno się w nim odnajdą, typowe ćwiczenia z bodyART występują w rozgrzewce i stretchingu, środek to trening funkcjonalny z super dodatkiem płynności ruchu
*ćwiczenie z własnym ciężarem ciała da ci mocne i zarysowane mięśnie, a część mentalna pozwoli się wyciszyć i zregenerować.
MOJE WRAŻENIA.

Już się zakochałam w tym treningu. Wiecie, że uwielbiam trening funkcjonalny i na stałe gości on w moim grafiku. Połączenie wyciszenia i porządnej dawki wzmacniania to coś zdecydowanie dla mnie. deepWORK™ udowodnił mi, że mogę więcej. Po dwudniowym szkoleniu dopiero podczas ćwiczeń poczułam jak bardzo się zmęczyłam w weekend. Jednak wybór wersji ćwiczenia sprawił, że mięśnie pracowały, a ja w dowolnym momencie mogłam dać z siebie tyle, na ile pozwalało mi ciało. Nie mogę doczekać się kolejnych zajęć i zdecydowanie polecam je każdemu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...