2 kwi 2014

Fit Inspiracja - fit_trio instagram

Długo broniłam się przed instagramem. Jak widzicie po prawej stronie, w końcu zagościł on w moim internetowym życiu. I wpadłam po uszy ... może nie we wstawianie fotek, ale na pewno w oglądanie zdjęć. Szczególnie tych fitnessowych. 


Docelowo instagram fit_trio maja prowadzić 3 osoby, na razie prowadzą go dwie (właściwie to nie jestem pewna, w końcu zmiana fryzury + nie pokazywanie do końca twarzy może być trochę mylące, więc poprawcie mnie jeśli się mylę). Dziewczyny pokazują swoje metamorfozy, efekty pracy, stylizacje, krótkie filmiki z treningów w domu i na powietrzu. Dodatkowa atrakcja ostatnich tygodni? Nie ćwiczą same. Najpierw celem było zrzucenie kilogramów, a potem nabranie tkanki mięśniowej. Jak widać, udało im się osiągnąć zamierzony cel. Okazło się, że instagram jest pełen fit inspiracji, a fit_trio zdecydowanie motywują. Niestety próżno szukać wskazówek i porad treningowych. Jedyną odpowiedzią jaką uzyskacie jest wykupienie do nich dostępu na stronie. Udało mi się jedynie wyczytać, że:

- ćwiczy codziennie/czasem 2 dni w ciągu dnia
- zmieniła nawyki żywieniowe, zamiast stosowania diet
- dobiera dobrze zbilansowane posiłki




źródło: http://instagram.com/fit_trio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...